Volgers

woensdag 17 juli 2019

Een Faye en een buffalo

Ann is mijn naaimaatje, maar tijdens onze naaidates hebben we vaak veel te vertellen en eigenlijk zijn wij zo vriendinnen geworden! want waar staan vriendinnen voor? ja inderdaad voor vriendschap en vertrouwen!

Ann had nog een verjaardagscadeautje te goed, vandaar deze #Faye ontworpen door #Wisjdesigns. En aangezien Ann een rasechte fervente KAAGent fan is, maakte ik het tasje aangepast voor haar voetbaluitstapjes!

Dus bij deze Ann  " een happy buffalo!" oeps...misschien moet ik zeggen "happy birthday!" :-)

Dit is dus mijn eerste blog (vandaag al herhaaldelijk geprobeerd), dus veel meer ga ik hier niet aan toevoegen! Ik kan alleen maar hopen dat hij te vinden is en dat jullie kunnen reageren! Spam me maar aub.




Ik naaide dus de Faye maxi, wat toch kleiner is dan een handtas. In een stadium mag je met geen handtas binnen, maar ze moet toch allerlei kunnen bijhouden, want hoe kan ze anders het scorebord op foto vastleggen! 


Ik maakte het met een verstelbare riem met kliksysteem, zodat ze het zowel als schoudertasje dan als heuptasje kan gebruiken. Aan haar de keuze.


Ann is er klaar voor. Jullie ook COWB ?...

Bedankt om te lezen, en omdat het mijn eerste blog is en wordt...Spam me maar met opmerkingen aub want ik kan nog heel veel leren!


Patroon : #Faye van #Wisjedesigns
Stof : buitenkant de alombekende vlaggetjes van KAAGent
aangevuld met bijpassende katoentjes.





3 opmerkingen:

  1. Ann Van De Walle18 juli 2019 om 11:47

    Dag Marleen,
    bedankt voor de mooie tekst op je kersverse blog8
    EN bedankt voor mijn mooi uniek buffalo tasje!
    Hopelijk kunnen we nog veel samen een namiddag kletsen tussen de creaties die vanonder ons naaimachine rollen. De ene keer al iets vlotter dan de andere keer, zo lang er maar geen mouwen aan te pas komen hé ;)
    Bedankt de de nuttige tips en de vriendschap.
    Groetjes je het naaimaatje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. TOP! Je bent niet alleen mijn maatje, maar ook mijn allereerste volger! Ook jij bedankt voor je vriendschap Ann!

      Verwijderen